Business lunch zdobywanie klientów wczesnym popołudniem

Ocena: 0 (0 głosów)
Jedzenie jest czynnością podstawową. Wszyscy musimy jeść. Bez względu na to, czy odżywiamy się zdrowo, kiepsko czy tak sobie, robi to każdy. A spożywanie z kimś posiłku na zawsze zmienia naszą relację z tą osobą. W rezultacie możemy lubić ją bardziej lub mniej. Z powodu informacji, którymi się z nami dzieli lub jej zachowania w restauracji, możemy nabrać do niej szacunku lub też go stracić. W takich okolicznościach dowiemy się mnóstwa rzeczy na temat tej osoby - dobrych czy złych! Wiedząc, jak traktować klienta oraz jak sprowokować go do ujawnienia swojej osobowości, dojdziesz do wniosku, że zanim ubijesz z nim interes, najpierw wolałbyś zjeść z nim posiłek. Wspólne jedzenie to najszybszy sposób dowiedzenia się, z jakiego typu osobą masz do czynienia - ta czynność odziera z wszelkich pozorów, ujawniając prawdę. Z lektury tej książki dowiesz się, jak we właściwy sposób przeprowadzać spotkania biznesowe przy lunchu - tak, by przynosiły wymierne korzyści w postaci nowych zamówień, a także przyczyniały się do zadowolenia klienta i ogólnego sukcesu.

Informacje dodatkowe o Business lunch zdobywanie klientów wczesnym popołudniem:

Wydawnictwo: Studio Emka
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-60652-02-2
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Business lunch zdobywanie klientów wczesnym popołudniem

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Business lunch zdobywanie klientów wczesnym popołudniem - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy