reklama

Bob Budowniczy. Chwyć bajeczkę! Ananasowy Czerpak

Ocena: 0 (0 głosów)

Bartek Czad zamierza urządzić plażową imprezę. Nie ma jednak ananasa - podstawowego składnika swej słynnej sałatki, ani muszli, za pomocą której mógłby zwołać znajomych. Czerpak wyrusza więc do miasta, by przywieźć obie rzeczy. Misja okazuje się jednak trudniejsza niż można było przypuszczać... Poznaj nowe przygody Boba Budowniczego i jego sympatycznej ekipy, a następnie rozwiąż zadania ze swoimi ulubionymi bohaterami w rolach głównych. Udanej zabawy!

Informacje dodatkowe o Bob Budowniczy. Chwyć bajeczkę! Ananasowy Czerpak:

Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2015-02-09
Kategoria: Dla dzieci
ISBN: 9788328105768
Liczba stron: 24

więcej

Kup książkę Bob Budowniczy. Chwyć bajeczkę! Ananasowy Czerpak

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Bob Budowniczy. Chwyć bajeczkę! Ananasowy Czerpak - opinie o książce

Inne książki autora
Perełki Matki Teresy z Kalkuty
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Perełki Matki Teresy z Kalkuty

Trzy niebieskie paski na ubogim sari z białej bawełny - tkaniny od jej trędowatych z peryferii Kalkuty. Twarz pomarszczona jak wysuszone jabłko. Oczy żywe...

Pod opieką Świętej Rodziny. Modlitewnik
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Pod opieką Świętej Rodziny. Modlitewnik

Chrystus wychodzi na spotkanie każdej ludzkiej istoty; On pierwszy nas szuka. Modlitwa – czy zdajemy sobie z tego sprawę czy nie – jest spotkaniem...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy