Jeśli chcesz się wybić z tłumu i zarabiać na blogu, to lepszej książki, która ci to ułatwi, na rynku nie znajdziesz. To blisko 400 stron samych konkretów. Dowiesz się z nich, jaką mentalność powinien mieć bloger i co odróżnia dobrego twórcę od przeciętnego. Poznasz etapy, techniki i sekrety komercjalizowania bloga. Dostaniesz odpowiedź na wiele pytań, jakie zadaje sobie każdy bloger, który otrzymuje oferty współpracy od firm. Poznasz szczegóły najciekawszych, ale i najgorszych kampanii. Największe błędy i drobne sukcesy. Bądź blogerem, nie marnuj się!
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Data wydania: 2013-01-24
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 376
To nie jest książka dla blogerów, którzy chcą w tydzień zdobyć popularność, a w miesiąc zarobić milion dolarów. To pozycja dla tych, którzy rozumieją,...
Przeczytane:2016-09-30, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 książki 2016, Mam,