Biznes internetowy - strategie i modele

Ocena: 0 (0 głosów)
Pozycja łączy w sobie cechy naukowego opracowania i praktycznego przewodnika. Autorzy omawiają teorie, modele i strategie będące kluczem do zdobycia i utrzymania przewagi konkurencyjnej przy użyciu Internetu. Dają również praktyczne wskazówki, pomocne przy wyborze efektywnego modelu biznesowego, pozwalającego firmie na jak największe wykorzystanie potencjału Internetu.W książce szczegółowo omówiono:- właściwości internetu, które są zapowiedzią transformacji warunków konkurencji w licznych branżach,- analiza modeli biznesu internetowego i metodyka ich oceny,- konfiguracje wartości stanowiące podstawę tworzenia wartości dodanej (łańcuch wartości, warsztat wartości i sieć wartości),- sposób wyceny spółek internetowych i metody finansowania,- rola otoczenia konkurencyjnego i makroekonomicznego firmy jako czynników określających rentowność i wpływających na kształt modeli biznesowych.Adresaci: menedżerowie, właściciele firm, specjaliści ds. marketingu.

Informacje dodatkowe o Biznes internetowy - strategie i modele:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-88597-84-1
Liczba stron: 545

więcej

Kup książkę Biznes internetowy - strategie i modele

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Biznes internetowy - strategie i modele - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Bez litości
Michał Larek
Bez litości
Z okruchów nadziei
Anna Siedlecka
Z okruchów nadziei
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy