Biznes internetowy - strategie i modele

Ocena: 0 (0 głosów)
Pozycja łączy w sobie cechy naukowego opracowania i praktycznego przewodnika. Autorzy omawiają teorie, modele i strategie będące kluczem do zdobycia i utrzymania przewagi konkurencyjnej przy użyciu Internetu. Dają również praktyczne wskazówki, pomocne przy wyborze efektywnego modelu biznesowego, pozwalającego firmie na jak największe wykorzystanie potencjału Internetu.W książce szczegółowo omówiono:- właściwości internetu, które są zapowiedzią transformacji warunków konkurencji w licznych branżach,- analiza modeli biznesu internetowego i metodyka ich oceny,- konfiguracje wartości stanowiące podstawę tworzenia wartości dodanej (łańcuch wartości, warsztat wartości i sieć wartości),- sposób wyceny spółek internetowych i metody finansowania,- rola otoczenia konkurencyjnego i makroekonomicznego firmy jako czynników określających rentowność i wpływających na kształt modeli biznesowych.Adresaci: menedżerowie, właściciele firm, specjaliści ds. marketingu.

Informacje dodatkowe o Biznes internetowy - strategie i modele:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-88597-84-1
Liczba stron: 545

więcej

Kup książkę Biznes internetowy - strategie i modele

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Biznes internetowy - strategie i modele - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy