Antologie Harvard Business Review

Ocena: 0 (0 głosów)

Zamów roczną subskrypcję antologii Harvard Business Review.
Co miesiąc w Twoje ręce trafi kolejna publikacja z serii.

Harvard Business School skupia swoją uwagę na poszukiwaniu, kształtowaniu, współtworzeniu i publikowaniu w różnej formie tych idei i innowacji w zarządzaniu, które będą miały zasadniczy wpływ na środowisko biznesowe w ciągu najbliższej dekady. Będąc częścią Harvard University udostępnia najnowszą wiedzę o zarządzaniu -- gwarancją są najwybitniejsi autorzy i profesorowie Harvard Business School oraz znani praktycy biznesu.

16 publikacji poruszających najważniejsze dla menedżera zagadnienia

"Antologie Harvard Business Review" to zbiory najciekawszych artykułów pogrupowanych według wybranych zagadnień biznesowych, opublikowane w Harvard Business Review -- najbardziej prestiżowym magazynie menedżerskim na świecie. Poznaj najważniejsze i przełomowe publikacje magazynu, z których duża część nie była jeszcze publikowana w polskiej wersji językowej Harvard Business Review.

przełomowe idee i nowoczesne koncepcje zarządzania; przykłady z życia czołowych światowych firm, wyzwania i problemy, przed którymi stają; najlepsze strategie oraz techniki zarządzania przedsiębiorstwami różnej wielkości i z różnych branż; najnowsze koncepcje wybitnych ekonomistów i instytucji badawczych oraz ich praktyczne zastosowanie w świecie biznesu; doświadczenia menedżerów, konsultantów i ekspertów oraz wypływające z nich wnioski dla praktyków biznesu.

"Antologie Harvard Business Review" to 16 publikacji poruszających najważniejsze dla menedżera zagadnienia. Każda z książek koncentruje się na wybranej dziedzinie biznesu. Dotyczą one różnego rodzaju przedsiębiorstw, sektorów, dziedzin zarządzania. Skupiają się na najważniejszych dla menedżera zagadnieniach, takich jak: podejmowanie decyzji, komunikacja, przywództwo, zarządzanie marką, strategia, marketing, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów...

.

Informacje dodatkowe o Antologie Harvard Business Review:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2005-09-01
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8311111111
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Antologie Harvard Business Review

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Antologie Harvard Business Review - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Kobiety i biznes
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Kobiety i biznes

Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę#8230; a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają...

Zarządzanie zmianą. Jak przekonać do niej ludzi? (książka z CD)
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Zarządzanie zmianą. Jak przekonać do niej ludzi? (książka z CD)

Niemal każdego dnia zarządzający firmą zastanawiają się, jak przekonać pracowników do przeprowadzenia zmiany. Co to dokładnie znaczy? Chodzi o motywowanie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy