Harvard Business Review. Kobiety i biznes

Ocena: 0 (0 głosów)
Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę… a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet? Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki. Główne zagadnienia omawiane przez autorów to: obraz kobiecej drogi kariery -- raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy, "szklany sufit" -- opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła, siła informacji -- przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy, studium przypadku -- tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom, praca w odpowiedniej firmie -- czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt, kobiety w roli zarządzających -- nowy styl przewodzenia. "Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Kobiety i biznes:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0265-8
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Kobiety i biznes

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Kobiety i biznes - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi...

Harvard Business Review. Doskonalenie strategii
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Doskonalenie strategii

Tajniki strategii prowadzących do sukcesu rynkowego * Reguły tworzenia strategii * Wykorzystanie narzędzi inżynierii finansowej * Uwzględnianie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy