Al-Kaida i korzenie nowoczesności

Ocena: 0 (0 głosów)
"Al-Kaida i korzenie nowoczesności" to książka przecząca przekonaniu, że fakt, iż nasze korzenie są na wskroś nowoczesne i że my wszyscy mniej lub bardziej także jesteśmy nowocześni, czyni nas coraz bardziej rozumnymi. Nic bardziej odległego od prawdy - powiada Gray. Al-Kaida jest produktem nowoczesności oraz globalizacji, i zapewne nie jest ostatnią formacją, która czerpiąc ze zdobyczy współczesności, wykorzysta je do własnych, zbrodniczych celów.

Informacje dodatkowe o Al-Kaida i korzenie nowoczesności:

Wydawnictwo: Aletheia
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 83-89372-22-3
Liczba stron: 178

więcej

Kup książkę Al-Kaida i korzenie nowoczesności

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Al-Kaida i korzenie nowoczesności - opinie o książce

Inne książki autora
Jak mieć to, czego się pragnie, i pragnąć tego, co się ma
John Gray0
Okładka ksiązki - Jak mieć to, czego się pragnie, i pragnąć tego, co się ma

Książka pomoże ci otrzymać to, czego pragniesz, i cieszyć się tym, co już masz. John Gray, człowiek, który poprzez swoje bestsellerowe poradniki z cyklu...

How to Get What You Want in Workplace How to Maximise Your P
John Gray0
Okładka ksiązki - How to Get What You Want in Workplace How to Maximise Your P

From the author of the 'Mars and Venus' series, here is a prescription for achieving lasting success, fulfilment and happiness at work. The advice extends...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy