Świat duchowy zwany Aenirem nie jest przyjaznym miejscem. Tu każdy nieostrożny krok może sprowadzić na wędrowca straszliwe niebezpieczeństwo. Tal i Milla przemierzają tę dziwną krainę, gdzie drzewa chodzą, a zwykła trawa może okazać się groźnym drapieżnikiem. Szukają Kodeksu, magicznego kryształu, w którym zawarta jest wiedza o ich własnym świecie. Muszą pokonać wielu przeciwników: od istoty zaklętej w jezioro po rój jadowitych orszeni i upiora o imieniu Hazror. Poszukując Kodeksu, narażają się na niebezpieczeństwa, jakie nie przyśniłyby im się w najgorszych snach.
Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2003 (data przybliżona)
Kategoria: Fantasy/SF
ISBN:
Liczba stron: 206
Tytuł oryginału: Aenir
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Bartłomiej Ulatowski
Siedem dni. Siedem kluczy. Siedem cnót. Siedem grzechów. Jeden niezwykły świat... Ostatnia Wola zrywa okowy! Prawowity Dziedzic Kluczy do Królestwa...
Pan Poniedziałek to pierwsza część siedmiotomowej serii fantasy dla młodzieży pt. Klucze do Królestwa. Artur Penhaligon nie powinien był zostać...