Advertising Outdoors

Ocena: 0 (0 głosów)
Outdoor advertising is one of the oldest and purest forms of communication. Until now, however, it has remained largely undocumented. Advertising Outdoors looks at the art and ingenuity of art directors and copywriters who devise the artwork and ideas, and explores how their creative input drives an industry that supplies large-scale frames billboards, transit shelters, bus sides, taxis, airships and many other location opportunities. David Bernstein also looks at the rise of commercial art and the development of advertising, making reference to successful advertising campaigns. This book will be of enormous interest to designers, advertising professionals and clients.

Informacje dodatkowe o Advertising Outdoors:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-0-7148-4386-5
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Advertising Outdoors

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Advertising Outdoors - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy