ADHD nie istnieje. Cała prawda o zespole nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi

Ocena: 0 (0 głosów)

Według ostatnich danych u 6,4 mln dzieci w wieku od 4 do 17 lat zdiagnozowano zespół nadpobudliwości psychoruchowej. Podczas gdy wielu sceptyków wierzy, że ADHD jest wymysłem firm farmaceutycznych, objawy deficytu uwagi i nadpobudliwości są zbyt realne dla milionów osób, które często nie mogą funkcjonować bez leczenia. Jeśli ADHD nie istnieje, co jest przyczyną tych zaburzeń?

W tej przełomowej i kontrowersyjnej książce, neurolog dr Richard Saul, pochyla się nad coraz częściej diagnozowanym u dzieci i dorosłych zaburzeniem, znanym jako ADHD.

Autor, opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu w leczeniu pacjentów z symptomami ADHD, stawia szokującą tezę, że nie jest ono chorobą samą w sobie, ale sumą objawów ponad 20 innych zaburzeń psychicznych i fizycznych.

Informacje dodatkowe o ADHD nie istnieje. Cała prawda o zespole nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi:

Wydawnictwo: Illuminatio
Data wydania: 2015-05-07
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 9788364645402
Liczba stron: 312

więcej

Kup książkę ADHD nie istnieje. Cała prawda o zespole nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

ADHD nie istnieje. Cała prawda o zespole nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy