Wykorzystaj możliwości Flasha i ActionScript!
Jak rozpocząć przygodę z ActionScript 3.0?
Jak kontrolować oś czasu?
Jak wykorzystać zasoby zewnętrzne?
ActionScript jest obiektowym językiem programowania, wykorzystywanym w Adobe Flash. Obecnie stosowana składnia tego języka pojawiła się po raz pierwszy we Flashu 5. ActionScript pozwala na sterowanie aplikacją oraz animacją, a jego możliwości mogą zaskoczyć niejednego programistę. To dzięki niemu stworzysz jeszcze bardziej interaktywne i atrakcyjne strony WWW!
Książka ta pozwoli Ci błyskawicznie opanować podstawy pracy z ActionScript, a po jej przeczytaniu stworzenie aplikacji na platformie Flash nie powinno stanowić dla Ciebie żadnego problemu. Dzięki niej poznasz składnię ActionScript 3.0, sposób wykorzystania zmiennych, właściwości oraz funkcji i metod. Nauczysz się pracować z obiektami wyświetlania oraz reagować na zdarzenia. Ponadto dowiesz się, jak kontrolować oś czasu, a także używać pól tekstowych oraz klas Math i Date. "ActionScript 3.0. Szybki start" jest obowiązkową pozycją dla wszystkich osób chcących rozpocząć przygodę z ActionScript 3.0!
Składnia ActionScript 3.0
Zmienne, właściwości, funkcje i metody
Praca z klasami i obiektami
Reagowanie na zdarzenia
Kontrolowanie osi czasu
Operacje na łańcuchach znaków
Używanie pól tekstowych
Zastosowanie klas Math i Date
Instrukcje warunkowe oraz iteracje i powtórzenia
Komunikacja zewnętrzna z wykorzystaniem protokołu HTTP
Wykorzystanie zasobów zewnętrznych
Dynamiczne sterowanie animacją
Praca z wideo i dźwiękiem
Opanuj możliwości ActionScript szybko i przyjemnie!
Informacje dodatkowe o ActionScript 3.0. Szybki start:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2009-09-10
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
978-83-246-2164-4
Liczba stron: 336
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,