Markowski W.: ABC small business'u. - Wyd. XX. - łódź: Wydawnictwo Marcus, 2008 r. Pomysł narodził się 13 lat temu. Prowadziłem wtedy indywidualne szkolenia dla osób mających trudności w opanowaniu zasad prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Zdesperowani świeżo upieczeni biznesmeni przychodzili na spotkania z plikiem zakupionych poradników i z rozpaczą w oczach mówili, że nic z tego nie rozumieją a i tak zasypiają po kilku stronach. Wtedy właśnie narodziło się motto nowego poradnika - WSZYSTKO ZROZUMIESZ I NIE ZAŚNIESZ PRZY TRZECIEJ STRONIE. Pierwotnie miał on tylko omawiać w przystępny sposób zasady prowadzenia księgi, ale w miarę pisania tematyka wciąż rozrastała się o nowe zagadnienia. Znajomy dziennikarz ekonomista podsunął pomysł dołożenia działu omawiającego formy prowadzenia działalności, elementy biznes-planu, marketingu, leasingu i kilku innych tematów, których wtedy wiele osób nie znało nawet z nazwy. Własne przygody z izbą skarbową i NSA dały natomiast początek działowi - "Jak Cię rozliczy urząd skarbowy". Tak powstał poradnik dla rodzącej się klasy średniej, dla tych wszystkich, którzy tworząc małe i średnie przedsiębiorstwa "brali sprawy w swoje ręce". Pozbawiony niezrozumiałych sformułowań ekonomiczno-prawniczych, oczyszczony z nadmiaru odsyłaczy do dzienników ustaw i monitorów, prostym i jasnym językiem omawiał wszystkie niezbędne przy prowadzeniu biznesu tematy.
Informacje dodatkowe o ABC small businessu 2008:
Wydawnictwo: Marcus
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
9788360952054
Liczba stron: 448
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,