reklama

3ds Max 8. Biblia

Ocena: 0 (0 głosów)

Kompendium wiedzy
o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D

Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzędzia i metody modelowania Utwórz złożone modele i zaaranżuj scenę animacji Zdefiniuj materiały i tekstury, korzystając z nowych sposobów mapowania Wykorzystaj zaawansowane techniki animowania obiektów Wykonaj renderingi próbne i finalne

3ds Max to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji trójwymiarowej, która stała się niemal legendą w świecie grafików i animatorów komputerowych. Już pierwsza jego wersja, będąca następcą "dosowego" 3D Studio zyskała ogromną popularność wśród specjalistów zajmujących się efektami wizualnymi. Doskonałe narzędzia programu 3ds Max obsługują każdy etap procesu tworzenia realistycznych animacji -- modelowanie, kompozycję sceny, teksturowanie, animowanie, rendering i postprodukcję. Dziś 3ds Max jest podstawowym instrumentem wielu znanych firm produkcyjnych, a efekty jego działania możemy podziwiać między innymi w reklamach i produkcjach filmowych -- zarówno tych komercyjnych, realizowanych przy ogromnych budżetach i z wielkim rozmachem, jak i tych mniejszych, tworzonych przez amatorów dysponujących jedynie wyobraźnią i własnym komputerem.

Książka "3ds Max 8. Biblia" to wyczerpujący zbiór informacji o tej użytecznej aplikacji. Czytając ją, zyskasz wiedzę, dzięki której wykreowanie każdej, nawet najbardziej złożonej animacji komputerowej nie będzie stanowiło dla Ciebie najmniejszego problemu. Poznasz interfejs użytkownika programu i zobaczysz, jak dostosowywać go do swoich potrzeb. Nauczysz się korzystać z narzędzi do tworzenia obiektów, a także dowiesz się, w jaki sposób zdefiniować dla nich materiały i tekstury i przypisać je oraz jak rozłożyć obiekty w scenie. Przeczytasz o technikach oświetlania sceny, pracy z wirtualnymi kamerami i sposobach animowania obiektów. Opanujesz tajniki animacji postaci, renderowania animacji i wprowadzania efektów specjalnych w procesie postprodukcji. Znajdziesz także opis tworzenia skryptów z wykorzystaniem języka MaxScript oraz instalowania modułów dodatkowych (plug-ins) rozszerzających możliwości programu.

Konfiguracja interfejsu użytkownika i okien widokowych Praca z plikami Tworzenie obiektów podstawowych Transformowanie obiektów Modyfikatory Modelowanie siatkowe oraz NURBS Systemy symulacji cząstek Definiowanie materiałów i tekstur Kamery i światła Animacja za pomocą klatek kluczowych Kontrolery animacji Tworzenie animacji postaci Symulacja zjawisk fizycznych i efektów atmosferycznych Rendering Korzystanie z modułu mental ray Efekty postprodukcyjne Skrypty i moduły dodatkowe

Odkryj i ujarzmij potęgę 3ds Max 8.

Informacje dodatkowe o 3ds Max 8. Biblia:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2007-05-10
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8324605606
Liczba stron: 1424

więcej

Kup książkę 3ds Max 8. Biblia

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

3ds Max 8. Biblia - opinie o książce

Inne książki autora
3ds Max 2009. Biblia
Kelly L. Murdock0
Okładka ksiązki - 3ds Max 2009. Biblia

Poznaj środowisko pracy! Wykorzystaj nowe możliwości! Stwórz niezwykłą animację! 3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i...

3ds Max 2012. Biblia
Kelly L. Murdock0
Okładka ksiązki - 3ds Max 2012. Biblia

Kompletny podręcznik dla użytkowników 3ds Max! Obejmuje 3ds Max 2012 i 3ds Max 2012 Design Twórz wizualizacje i efekty do filmów, programów telewizyjnych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy