3ds Max to w środowisku grafików 3D program-legenda. Został on sprawdzony w najcięższych bojach, a dowodem na to, że wyszedł z nich zwycięsko, jest wydana właśnie wersja 2010. A wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawił się na rynku. Już wtedy zrewolucjonizował świat grafiki! W ciągu lat 3ds Max zadomowił się w świecie filmu do tego stopnia, że obecnie żaden reżyser nie podejmie się produkcji, nie mając w zanadrzu specjalisty potrafiącego wykorzystać możliwości tego narzędzia. Jak poznać ten program, skąd czerpać wiedzę na jego temat i jak opanować jego najbardziej niezwykłe funkcje?
Na to i wiele innych pytań odpowiada ta właśnie książka. Masz teraz do dyspozycji jej kolejne, zaktualizowane i ulepszone wydanie. Autor przedstawi Ci wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, aby pracować sprawnie i wydajnie. Ponadto nauczysz się wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli Ci przejść do kolejnego etapu - samodzielnego tworzenia własnych animacji 3D. Książka wprowadzi Cię również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript. "3ds Max 2010. Biblia" to najlepsze źródło informacji zarówno dla amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!
Zapoznanie z interfejsem użytkownika Przygotowanie środowiska pracy Wykorzystanie obiektów podstawowych Stosowanie warstw Sposoby przekształcania obiektów Praca z wieloma obiektami Podstawy modelowania Wykorzystywanie materiałów Techniki oświetlania sceny Używanie narzędzi rzeźbiarskich z pakietu Graphite Praca ze ścieżkami dźwiękowymi przy użyciu modułu ProSound Podstawy animacji Animowanie dwunogów, tkanin i włosów Wykorzystanie języka MAXScript
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2010-05-24
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 1496
Kompendium wiedzy o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzędzia i metody modelowania Utwórz...
Sprawność warsztatowa jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w niemal każdej dziedzinie grafiki komputerowej -- także w animacji 3D. Warsztat to przede...
Chcę przeczytać,