3ds Max 2010. Biblia

Ocena: 0 (0 głosów)
Poznaj środowisko pracy! Wykorzystaj nowe możliwości! Stwórz niezwykłą animację 3D!

3ds Max to w środowisku grafików 3D program-legenda. Został on sprawdzony w najcięższych bojach, a dowodem na to, że wyszedł z nich zwycięsko, jest wydana właśnie wersja 2010. A wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawił się na rynku. Już wtedy zrewolucjonizował świat grafiki! W ciągu lat 3ds Max zadomowił się w świecie filmu do tego stopnia, że obecnie żaden reżyser nie podejmie się produkcji, nie mając w zanadrzu specjalisty potrafiącego wykorzystać możliwości tego narzędzia. Jak poznać ten program, skąd czerpać wiedzę na jego temat i jak opanować jego najbardziej niezwykłe funkcje?

Na to i wiele innych pytań odpowiada ta właśnie książka. Masz teraz do dyspozycji jej kolejne, zaktualizowane i ulepszone wydanie. Autor przedstawi Ci wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, aby pracować sprawnie i wydajnie. Ponadto nauczysz się wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli Ci przejść do kolejnego etapu - samodzielnego tworzenia własnych animacji 3D. Książka wprowadzi Cię również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript. "3ds Max 2010. Biblia" to najlepsze źródło informacji zarówno dla amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

Zapoznanie z interfejsem użytkownika Przygotowanie środowiska pracy Wykorzystanie obiektów podstawowych Stosowanie warstw Sposoby przekształcania obiektów Praca z wieloma obiektami Podstawy modelowania Wykorzystywanie materiałów Techniki oświetlania sceny Używanie narzędzi rzeźbiarskich z pakietu Graphite Praca ze ścieżkami dźwiękowymi przy użyciu modułu ProSound Podstawy animacji Animowanie dwunogów, tkanin i włosów Wykorzystanie języka MAXScript

Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2010!

Informacje dodatkowe o 3ds Max 2010. Biblia:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2010-05-24
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324625826
Liczba stron: 1496

więcej

Kup książkę 3ds Max 2010. Biblia

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

3ds Max 2010. Biblia - opinie o książce

Inne książki autora
3ds Max 8. Biblia
Kelly L. Murdock0
Okładka ksiązki - 3ds Max 8. Biblia

Kompendium wiedzy o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzędzia i metody modelowania Utwórz...

3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia
Kelly L. Murdock0
Okładka ksiązki - 3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia

Modelowanie to podstawa -- fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzą, że...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Kryptonim Banany
David Walliams
Kryptonim Banany
Bez pożegnania
Barbara Rybałtowska ;
Bez pożegnania
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy