3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu

Ocena: 0 (0 głosów)
Trójwymiarowy model świata

Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

Poznaj słynnego 3ds Maksa – Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.

Dowiesz się, jak: tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe; wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów; posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS; wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne); kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom; używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight; przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki; stosować klucze oraz kontrolery animacji; modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu; przekształcać animację 3D w kreskówkę.

Informacje dodatkowe o 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2010-07-29
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 978-83-246-2589-5,
Liczba stron: 560

więcej

Kup książkę 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu - opinie o książce

Inne książki autora
3ds Max 2012 Ćwiczenia praktyczne
Joanna Pasek0
Okładka ksiązki - 3ds Max 2012 Ćwiczenia praktyczne

Postać - kto zostanie bohaterem Twojego przedstawienia? Scenografia - w jakiej przestrzeni umieścisz wykreowaną postać? Ożywianie - jak tchnąć ducha...

3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne
Joanna Pasek0
Okładka ksiązki - 3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne

Poznaj potęgę najnowszej wersji 3ds max 3ds max 7 to jedna z najbardziej znanych i docenianych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jej możliwości...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Gniazdo sierot
Ewelina Miśkiewicz
Gniazdo sierot
Linia oporu
Jacek Dukaj
Linia oporu
Po tamtej stronie rzeki
Ewa Szymańska
Po tamtej stronie rzeki
Już Ci nie uwierzę
Izabela M. Krasińska ;
Już Ci nie uwierzę
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy