3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym swą przygodę ze światem 3ds max.
"3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne" to szybkie i łatwe wprowadzenie w świat grafiki i animacji trójwymiarowej. Dzięki szczegółowo opisanym ćwiczeniom poznasz podstawowe możliwości programu 3ds max. Zdobędziesz wiedzę niezbędną do tworzenia nieskomplikowanych postaci i wnętrz. Dowiesz się również, jak projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetleniem. Nauczysz się animować postać za pośrednictwem szkieletu oraz poznasz techniki animacji innych obiektów. Ta książka to nieoceniona pomoc dla wszystkich adeptów grafiki trójwymiarowej.
Modelowanie z prostych brył i splajnów Edycja obiektów siatkowych Dodawanie i odejmowanie brył; nowy obiekt ProBoolean Tworzenie postaci z powłoki zewnętrznej (skóry) i szkieletu Realistyczne włosy, futra i tkaniny Manipulowanie kamerą i oświetleniem Tworzenie materiałów Używanie renderera Mental Ray Różne metody animacji
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2007-03-22
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 184
Postać - kto zostanie bohaterem Twojego przedstawienia? Scenografia - w jakiej przestrzeni umieścisz wykreowaną postać? Ożywianie - jak tchnąć ducha...
Ta książka przeznaczona jest dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z grafiką komputerową ale nie tylko. Również dla całej rzeszy tych, którzy...
Chcę przeczytać,