Czytelnik prowadzony jest "za rękę", krok po kroku poznając potrzebne polecenia. Wszystkie opcje zilustrowane są czytelnymi i opisanymi zrzutami ekranów. Trudniejsze miejsca opatrzone są obszernymi komentarzami i uwagami, pozwalającymi nawet początkującemu Czytelnikowi dokładnie zrozumieć istotę zagadnienia.
Książka bardzo przystępnie prezentuje sposób wykorzystania 3D Studio w profesjonalnej pracy, jednocześnie chroniąc Czytelnika przed zalewem informacji. Zapoznanie się z jej treścią umożliwia skuteczne wykorzystanie narzędzi do modelowania wbudowanych w program i daje podstawy do dalszego, już samodzielnego poznawania tajników tworzenia wirtualnego świata.
Możesz dowiedzieć się:
Jak wytłaczać złożone, przestrzenne obiekty.
Czym się różni wirtualna kamera od rzeczywistej i jak dobrać jej parametry.
Jakimi rodzajami źródeł światła dysponuje program i jak z ich pomocą oświetlić scenę.
Jak zrenderować scenę z cieniami.
Czy możliwe jest dodanie zdjęcia w tle sceny.
Jak dołączać gotowe siatki do projektu.
Podstawy tworzenia materiałów mapowanych udających cegłę, drewno, trawę itd.
Sposoby zwiększania realizmu tworzonej sceny.
Jak zapisywać wyniki swojej pracy na dysku.
Tworzenie obiektów parawanowych "udających" przestrzenne drzewa.
Podstawy konfiguracji programu.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1996-07-18
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 304
Książka przeznaczona dla użytkowników 3D Studio wykorzystujących w swoich projektach drzewa, krzewy oraz postacie. Istnieją profwsjonalne pakiety pozawlające...
Czy wiesz, jak Keyframer mierzy czas? Dlaczego klatka 0 ma specjalne znaczenie Jak łączyć obiekty Co to są obiekty pozorne i do czego się mogą...
Chcę przeczytać,