Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem 3D Studio, przekonasz się jak łatwo można modelować w MAX-ie nawet złożone obiekty i jak niewiele poleceń wystarczy, aby wykorzystywać program w praktyce. Jeśli jesteś użytkownikiem zaawansowanym, to przeglądając niniejszą książkę szybko zorientujesz się w różnicach pomiędzy starszymi, DOS-owymi wersjami 3D Studio a wersją najnowszą. Dowiesz się, gdzie znaleźć najpotrzebniejsze polecenia, poznasz nowy układ menu i znaczenie poszczególnych ikon. Instalacja 3D Studio MAX Budowa ekranu roboczego Sposoby selekcji obiektów Jak obsługiwać wirtualną kamerę? Narzędzia do precyzyjnego rysowania Tryby renderingu Narzędzia przemieszczania, skalowania i obracania Tworzenie brył podstawowych Wytłaczanie obiektów Tworzenie brył obrotowych Wytłacznie obiektów wzdłuż przestrzennych ścieżek Obsługa Edytora Materiałów Tworzenie własnych materiałów Materiały mapowane Tworzenie kamer i świateł Operacje Boole'a
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1997-05-19
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 276
Jest to książka przeznaczona dla wszystkich, którzy zamierzają praktycznie wykorzystywać 3D Studio. Znajdziesz w niej podstawy obsługi programu oraz...
Książka przeznaczona dla użytkowników 3D Studio wykorzystujących w swoich projektach drzewa, krzewy oraz postacie. Istnieją profwsjonalne pakiety pozawlające...
Chcę przeczytać,