Aby stworzyć dobry rysunek, są potrzebne pomysły, wyobraźnia i wytrwałość. Jednak bez opanowania technik i bez specjalistycznej wiedzy nawet najlepszy pomysł nie może zostać zrealizowany.
Niniejsza książka zawiera wyczerpujący przegląd narzędzi animacyjnych 3D Studio MAX. Tematy przedstawione na jej stronach to: Praca z oknem Track View i kontrolerami. Systemy cząstek (particle systems) i pola sił (space warps). Konstruowanie hierarchii obiektów. Praca z widokiem schematycznym sceny (Schematic View). Wykorzystanie odwrotnej kinematyki (inverse kinematics). Matematyka i fizyka w animacji wyrażenia (expressions) i obiekty dynamiczne. Efekty renderingu (Render Effects). Język programowania MAXScript w animacji.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2001-02-14
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 296
Kompendium wiedzy o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzędzia i metody modelowania Utwórz...
Modelowanie to podstawa -- fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzą, że...
Chcę przeczytać,