Książka "3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty" to prosty i zrozumiały przewodnik zawierający informacje wykraczające poza wiadomości, które można znaleźć w standardowych podręcznikach. Dzięki niej zdobędziesz wiedzę o najnowszych dokonaniach w dziedzinie trójwymiarowej grafiki komputerowej. Ilustracje i komunikatywny język pozwolą "bezboleśnie" wejść w świat programu 3D Studio MAX. Zaawansowane techniki, takie jak rendering, oświetlenie i praca z teksturami zostały poparte przykładowymi ilustracjami zamieszczonymi w Galerii.
"3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty" wskaże ci, jak:
obsługiwać i dostosowywać do własnych potrzeb interfejs programu 3D Studio MAX;
korzystać z dającej ogromne możliwości listy modyfikatorów;
projektować składające się z niewielkiej liczby wielokątów modele dla gier i innych tego typu zastosowań;
tworzyć interesujące efekty atmosferyczne i renderingowe;
projektować szkielet postaci z zastosowaniem kinematyki odwrotnej;
stosować organiczne powierzchnie sklejane (patch) i obiekty typu NURBS;
precyzyjnie odwzorowywać realistyczne tekstury na powierzchnie trójwymiarowe;
tworzyć i edytować animacje w oknie Track View;
edytować renderowane animacje za pomocą modułu Video Post.
Płyta CD-ROM zawiera ponad 250 plików MAX-a ilustrujących ćwiczenia opisane w książce i obejmujących pełen zestaw narzędzi MAX-a wraz z odpowiednimi plikami graficznymi.
Informacje dodatkowe o 3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2001-02-16
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
83-7197-245-8
Liczba stron: 600
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,