W książce znajdziesz opis efektywnych metod pracy i możliwości programu, takich jak zagęszczanie siatki, śledzenie promieni świetlnych, rendering powierzchni anizotropowych oraz modelowanie za pomocą splajnów. Dzięki nim będziesz mógł stworzyć szeroką gamę efektów specjalnych, począwszy od tego, co oglądamy w kinie, telewizji i prezentacjach multimedialnych, a kończąc na codziennych zadaniach występujących podczas pracy nad wizualizacjami architektonicznymi. Załączony do książki CD-ROM - wypełniony dziesiątkami przykładowych scen MAX-a, setkami tekstur oraz plug-inami -- pozwoli Ci urozmaicić własne projekty.
Książka "3D Studio MAX 3 f/x" nauczy cię, jak: Modelować skomplikowane obiekty organiczne z wykorzystaniem modyfikatora MeshSmooth oraz narzędzi Surface Tools. Tworzyć spektakularne materiały dzięki nowym trybom cieniowania. Animować postacie za pomocą modyfikatorów Skin i Flex. Uzyskać efekt załamywania i odbijania promieni światła. Wykorzystać możliwości nowej mapy Falloff. Udoskonalać swoje prace dzięki darmowym procedurom zewnętrznym, dołączonym do książki. Skorzystać z ponad 300 rysunków, ilustrujących kolejne projekty. Płyta CD-ROM zawiera: Procedurę zewnętrzną Greeble 1.5, której autorem jest Tom Hudson. Autorskie modele 3D, ponad 500 tekstur i 100 materiałów. Ponad 60 scen MAX-a, które ilustrują ćwiczenia opisane w książce oraz przedstawione w niej efekty. Dodatkowe narzędzia w postaci skryptów języka MAXScript. Książka przeznaczona dla czytelników średnio zaawansowanych i zaawansowanych
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2000-12-05
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 432
Książka opisuje tworzenie spektakularnych efektów specjalnych w najnowszej wersji MAX-a. Modelowanie za pomocą obiektów NURBS Zaawansowane metody...
Zbiór ponad 300 wskazówek przygotowanych przez jednego z guru grafiki 3D, który dzieli się swoją wiedzą z czytelnikami. Wskazówki dotyczą modelowania,...
Chcę przeczytać,