Czy wiesz, jak Keyframer mierzy czas?
Dlaczego klatka 0 ma specjalne znaczenie
Jak łączyć obiekty
Co to są obiekty pozorne i do czego się mogą przydać
Do czego można wykorzystać morfing
Sposoby manipulowania ścieżkami i ujęciami kluczowymi za pomocą okien dialogowych Track Info i Key Info
Tworzenie i zastosowanie materiałów animowanych
Co można osiągnąć animując projektor
Do czego mogą się przydać animowane maski
Jak osiągnąć realistyczny ruch kamery
Sposoby animowania oświetlenia
Animowane efekty świetlne
Jak nagrywać i wykorzystywać fliki
Przygotowanie prezentacji za pomocą skryptów
Jak modelować za pomocą odwrotnej kinematyki
Zaawansowane techniki morfingu
Jak uzyskać efekt rozmycia obiektu podczas ruchu
Co to jest Video Post
Jak wykorzystać gotowe skrypty
Czy pisanie własnych skryptów jest trudne
Do czego może przydać się skrypt - animowanie pracy mięśni
Nagrywanie animacji na taśmę wideo
Sposoby ściągania obrazów z wideo i możliwości ich wykorzystania podczas renderingu
Wykorzystaj Keyframer do modelowania
Informacje dodatkowe o 3D Studio 4.0. Animacja:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1997-01-22
Kategoria: Poradniki
ISBN:
8386718013
Liczba stron: 392
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,