Wydobądź ze swoich pracowników wszystko, co najlepsze * Naucz się motywować ludzi i zespoły * Rozwijaj kompetencje pracowników * Jasno określaj cele i zadaniaNajwiększym atutem przedsiębiorstwa nie jest majątek, produkty i zasoby finansowe -- są nim pracownicy. Bez nich upadnie każdy, nawet najdoskonalszy i najlepiej finansowany projekt. Firmy, w których pracownicy są odpowiednio traktowani, osiągają imponujące wyniki. Pracownicy przychodzą do pracy z przyjemnością, ich morale jest silne, a wydajność wciąż rośnie. Odpowiednio zmotywowani ludzie wnoszą do działalności firmy swoje najlepsze idee i czują współodpowiedzialność za przedsiębiorstwo. Niestety -- brak umiejętności odpowiedniego motywowania podwładnych to jedna z najczęstszych pięt achillesowych współczesnych menedżerów.Książka "1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników" to doskonały podręcznik, dzięki któremu ta sytuacja może się zmienić. Bob Nelson w swojej kolejnej publikacji przedstawia niezwykle przydatne informacje dotyczące technik motywowania pracowników i popiera je konkretnymi przykładami zaczerpniętymi z działalności znanych przedsiębiorstw. W książce znajdziesz setki pomysłów na wzbudzenie entuzjazmu pracowników i zwiększenie ich zaangażowania. Dowiesz się, jak motywować pracowników, zespoły i całe firmy, aby osiągnąć ich maksymalną wydajność. * Przekazywanie władzy * Pobudzanie kreatywności pracowników * Wytyczanie ambitnych celów * Umiejętne prowadzenie zebrań * Tworzenie samorządnych zespołów * Doskonalenie komunikacji wewnątrz firmy * Budowanie programów rozwoju pracowników * Oferowanie opcji zakupu akcji
Informacje dodatkowe o 1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0099-X
Liczba stron: 224
Sprawdzam ceny dla ciebie ...