Wygraj książkę "Romeo, Romeo"!

Start: 2011-10-13 Koniec: 2011-10-19
Wygraj książkę

 

Poznają się przypadkiem. Rosalie łapie gumę, zatrzymuje się samochód pomocy drogowej. Zabójczo przystojny mechanik Nick Romeo w rzeczywistości jest właścicielem sieci salonów samochodowych. 

 

Rosalie, niezależna finansistka, wie doskonale, czego oczekuje od związku - żadnych zobowiązań, planowania wspólnej przyszłości, żadnych uniesień. Jednak wkrótce po pierwszej randce się rozchorowuje i przelotna, pełna skrywanych tajemnic znajomość, z dnia na dzień całkowicie się zmienia. Nick ma szansę udowodnić, że jest świetnym kucharzem i potrafi z poświęceniem sprzątać, zmywać i opiekować się psem. Rosalie zaczyna dostrzegać zalety bliskiej relacji z mężczyzną i mur, który wybudowała wokół serca, powoli się kruszy. Co się stanie, gdy Nick wyzna Rosalie, kim jest naprawdę?

 

 

Tak właśnie przedstawia się fabuła powieści Robin Kaye Romeo, Romeo, opublikowanej nakładem wydawnictwa Bis. Jeśli chcecie ją przeczytać, weźcie udział w naszym najnowszym konkursie lub szukajcie jej w księgarni. 

 

Udział w konkursie:

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na jedno proste pytanie. Warto również dodać książkę Robin Kaye do swojej wirtualnej biblioteczki - na przykład jako nowość, którą chcecie przeczytać. Na odpowiedzi czekamy do 19 października 2011. Gorąco zapraszamy i życzymy powodzenia


Laureatami konkursu zostali:
Beata Garbaciak, Dąbrowa Górnicza
Mirela Pawlak, Warta
Marzena Pańkowska, Warszawa
Serdecznie gratulujemy, nagrody wyślemy pocztą.

Książka
Romeo, Romeo
Robin Kaye
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy