Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Chris Brogan, Julien Smith

Bestseller "New York Timesa" Bestseller "Wall Street Journal" Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc." Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com Najlepsza...czytaj dalej

Okładka - Potęga kontaktu wzrokowego. Jak osiągnąć sukces w biznesie, miłości i życiu towarzyskim
Potęga kontaktu wzrokowego. Jak osiągnąć sukces w biznesie, miłości i życiu towarzyskim
Michael Ellsberg

Czy te oczy mogą... mieć nad Tobą władzę? Masz ochotę poznawać więcej ludzi? Chcesz pogłębić swoje relacje z rodziną, przyjaciółmi i partnerami w interesach? Pragniesz stać się osobą pewniejszą siebie...czytaj dalej

Okładka - Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie
Jeffrey Pfeffer

Władza jest siłą, którą można stosować i wykorzystywać nie tylko dla własnych indywidualnych korzyści, ale również dla dobra organizacji i społeczeństwa Książka krytyczna, oparta na realnej polityce,...czytaj dalej

Okładka - Czas. 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie
Czas. 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie
David Allen

Jeśli znasz już program Getting Things Done, koniecznie sięgnij po tę książkę! Jeśli go nie znasz, czas najwyższy nadrobić stracony czas! Wiedza o zobowiązaniach Zarządzanie przepływem pracy w pięć...czytaj dalej

Okładka - Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
Bartłomiej Stolarczyk

Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta? Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut? Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi...czytaj dalej

Okładka - Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami
David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford

Klucz do serca każdego klienta Poznaj zasady tworzenia trwałych relacji Stosuj postawy gwarantujące skuteczność w działaniu Praktykuj pięć etapów budowania zaufania Oto książka, która trafia w samo...czytaj dalej

Okładka - Perswazja nie do odrzucenia. Sekretny sposób na to, by za każdym razem słyszeć TAK
Perswazja nie do odrzucenia. Sekretny sposób na to, by za każdym razem słyszeć TAK
Geoff Burch

Co Ty wiesz o: zbieraniu istotnych informacji, które dadzą Ci władzę najskuteczniejszych technikach sprzedaży niewiarygodnej sile zadawania pytań bezbłędnych metodach negocjowania sztuce realizowania wszystkich...czytaj dalej

Okładka - Sukces tu i teraz. Osiągniesz wszystko, czego chcesz, szybciej, niż się spodziewasz
Sukces tu i teraz. Osiągniesz wszystko, czego chcesz, szybciej, niż się spodziewasz
Brian Tracy

Dzień, w którym zmieniło się Twoje życie Uwolnij swój potencjał Stwórz swoją własną przyszłość Dąż twardo do sukcesu i nigdy się nie poddawaj Przejmij kontrolę nad swoją przyszłością Co Cię napędza...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy