Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider
Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider
John C. Maxwell

Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć...czytaj dalej

Okładka - Nowoczesne instrumenty finansowe wspierające rozwój mieszkalnictwa w Unii Europejskiej i w Polsce
Nowoczesne instrumenty finansowe wspierające rozwój mieszkalnictwa w Unii Europejskiej i w Polsce
Ewelina Pawłowska-Szawara

Celem monografii jest poszerzenie obszaru badań dotyczących finansowania mieszkalnictwa, aby choć częściowo wypełnić lukę w dotychczasowym dorobku nauki w tym zakresie. W opracowaniu wykorzystano jako materiały...czytaj dalej

Okładka - Innowacyjny produkt finansowy wspierający rozwój gospodarki mieszkaniowej w Polsce. Koncepcja modelowego rozwiązania: wyniki badań
Innowacyjny produkt finansowy wspierający rozwój gospodarki mieszkaniowej w Polsce. Koncepcja modelowego rozwiązania: wyniki badań
Jolanta Stanienda

Zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych oraz poprawa warunków mieszkaniowych rodzin w Polsce, w tym w szczególności rodzin wielodzietnych, stanowi jedno z największych wyzwań społecznych i ekonomicznych. Narzędziem...czytaj dalej

Okładka - Dziewczyno, przestań ciągle przepraszać!. Odrzuć cudze oczekiwania i bez poczucia winy zacznij żyć po swojemu
Dziewczyno, przestań ciągle przepraszać!. Odrzuć cudze oczekiwania i bez poczucia winy zacznij żyć po swojemu
Rachel Hollis

Bądź kobietą, którą chcesz być. Bądź kobietą, która jest z siebie dumna. Bądź kobietą, która się nie wyrzeka swojego życia. Bądź kobietą, która nigdy nie prosi o pozwolenie, żeby być sobą. Czas pokazać...czytaj dalej

Okładka - Nie czyń zła. Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
Nie czyń zła. Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
Rana Foroohar

,,Nie czyń zła" to pierwsza korporacyjna zasada Google'a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że...czytaj dalej

Okładka - Odlotowe pomysły. Jak przekształcać pozornie szalone koncepcje w nowatorskie strategie, produkty czy usługi
Odlotowe pomysły. Jak przekształcać pozornie szalone koncepcje w nowatorskie strategie, produkty czy usługi
Safi Bahcall

Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała się bestsellerem polecanym przez ,,Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowa lektura obowiązkowa przez takie sławy...czytaj dalej

Okładka - Od radia Marconiego do mediów strumieniowych. Rewolucja technologiczna, ewolucja przekazu i odbioru
Od radia Marconiego do mediów strumieniowych. Rewolucja technologiczna, ewolucja przekazu i odbioru
Stanislaw Jędrzejewski

,,Radio nie ma przyszłości" - stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacją tezy wielkiego uczonego...czytaj dalej

Okładka - 144 najważniejsze niemieckie rzeczowniki. Na skróty do znajomości niemieckiego
144 najważniejsze niemieckie rzeczowniki. Na skróty do znajomości niemieckiego
Agnieszka Sochal

Język niemiecki Poziom A1-B1 Poznaj najczęściej używane w języku niemieckim rzeczowniki, by z łatwością wykorzystywać je w codziennej komunikacji. Książka Agnieszki Drummer i Agnieszki Sochal pozwoli ci...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Dotyk marcepanowych marzeń
Katarzyna Majewska-Ziemba
Dotyk marcepanowych marzeń
Koniec mapy
S.J. Lorenc
Koniec mapy
Ostatnie zadanie
Grzegorz Kozera ;
Ostatnie zadanie
Silesius
Henryk Waniek ;
Silesius
Ocaleni z Drohobycza
Katarzyna Skopiec
Ocaleni z Drohobycza
Biały mróz
Zdzich Wojtaś
 Biały mróz
Czy Nika znika?
Anna Bichalska ;
Czy Nika znika?
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy