Zadawanie pytań to niezwykle istotna umiejętność komunikacyjna: umożliwia wymianę myśli, bliższe wzajemne poznanie, stanowi ważny aspekt procesu nauczania. Publikacja powstała z myślą o uczniach z niepełnosprawnością...czytaj dalej
Hortiterapia wykorzystywana jest jako alternatywna forma rewalidacji osób z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi. Wykorzystuje jako narzędzie terapeutyczne rośliny oraz ogrody...czytaj dalej
Niniejsza publikacja w jasny sposób opisuje naturę zaburzeń integracji sensorycznej oraz pokazuje, jak te niedostrzegalne problemy niszczą życie chorym dzieciom i ich rodzicom, a także wskazuje, jak można pomóc...czytaj dalej
Zeszyt 1 stanowi uzupełnienie książki zatytułowanejMetoda integracji sensorycznejwe wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego. Zawiera krótką charakterystykę bazowych systemów...czytaj dalej
Książka jest kierowana do terapeutów zajęciowych, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagogów specjalnych, fizjoterapeutów, terapeutów SI oraz studentów tych kierunków, a także do rodziców...czytaj dalej
W książce znajduje się zbiór ćwiczeń doskonalących koncentrację uwagi dla uczniów klas IV-VI. Zadania polegają na przykład na wyszukiwaniu różnic, dobieraniu par, zabawach wyrazowych, przerysowywaniu figur...czytaj dalej
Kłopoty Tymona to publikacja skierowana zarówno do rodziców, jak i nauczycieli oraz terapeutów pracujących z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Może być również wykorzystana na zajęciach z dziećmi...czytaj dalej
Co jest nie tak? to książka ucząca dostrzegać i wskazywać nierealność różnych sytuacji i przedmiotów. Patrząc na zdjęcia i odpowiadając na pytania, dziecko musi powiedzieć, co na zdjęciu nie pasuje, co jest...czytaj dalej