Recenzja książki: Nauczyciel-tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego

Recenzuje: truskawka2

Tutoring to specyficzna relacja na linii nauczyciel – uczeń. Jest dopasowana indywidualnie do ucznia. Nauczyciel jest tu mistrzem, ale spotkania nie odbywają się na zasadzie „ja mam wiedzę – ty słuchasz i ją przyswajasz". Tutor ma przede wszystkim na uwadze rozwój wychowanka, który dzięki odpowiednio zadawanym pytaniom rozwija swój potencjał i pasje. Najważniejsza jest praca na indywidualnych sesjach, ale czasem włączane są spotkania w małych grupach, by ćwiczyć określone umiejętności.

Ideę tutoringu wprowadzono w polskich gimnazjach. Czy się sprawdziła?  Czy wszędzie przetrwała? Jak przebiegał eksperyment? Przed jakimi wyzwaniami stawali nauczyciele-tutorzy? Odpowiedzi szukajcie w książce. I nie zniechęcajcie się naukowym podtytułem (Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu) – temat jest naprawdę ciekawy i wart poznania.

dr Kalina Beluch

Kup książkę Nauczyciel-tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...

Zobacz także

Zobacz opinie o książce Nauczyciel-tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy