Recenzja książki: Nauczyciel-tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego

Recenzuje: truskawka2

Tutoring to specyficzna relacja na linii nauczyciel – uczeń. Jest dopasowana indywidualnie do ucznia. Nauczyciel jest tu mistrzem, ale spotkania nie odbywają się na zasadzie „ja mam wiedzę – ty słuchasz i ją przyswajasz". Tutor ma przede wszystkim na uwadze rozwój wychowanka, który dzięki odpowiednio zadawanym pytaniom rozwija swój potencjał i pasje. Najważniejsza jest praca na indywidualnych sesjach, ale czasem włączane są spotkania w małych grupach, by ćwiczyć określone umiejętności.

Ideę tutoringu wprowadzono w polskich gimnazjach. Czy się sprawdziła?  Czy wszędzie przetrwała? Jak przebiegał eksperyment? Przed jakimi wyzwaniami stawali nauczyciele-tutorzy? Odpowiedzi szukajcie w książce. I nie zniechęcajcie się naukowym podtytułem (Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu) – temat jest naprawdę ciekawy i wart poznania.

dr Kalina Beluch

Kup książkę Nauczyciel-tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...

Zobacz także

Zobacz opinie o książce Nauczyciel-tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy