Hala Numer Pięć

Autor: go24
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

xxx

 

- Myślisz, że on wie? – zapytała zamyślona Wiktoria.

- O czym? Kto? – Krzysiek wydawał się nie wiedzieć, o czym ona mówi. Ból, który miał swoje źródło w skręconej kostce przesłaniał mu jasność myślenia.

- O nas, myślisz, że Piotrek wie o nas?

- A co ja kurwa wróżka jestem? – odpowiedział z irytacją Krzysiek. Oczy dziewczyny przeszkliły się i wyglądała jakby miała za chwilę wybuchnąć płaczem – Przepraszam kochanie – Krzysiek starał się podnieść, udało mu się dopiero przy drugim podejściu. Okupił te próby bólem rozchodzącym się niemal do każdej komórki ciała. Stanął koło dziewczyny – To przez tą kostkę, bardzo mnie boli i nie mogę myśleć o niczym innym. – Przytulił Wiktorię, która wytarła łzy. Rozumiała go, ale cała ta sytuacja między nimi bardzo źle na nią wpływała. Do tego dochodziła ta fabryka. Ładunek emocjonalny, jaki się w niej znajdował zdawał się być jak bomba, która może w każdej chwili wybuchnąć.

- Odsuń się. – delikatnie odepchnęła chłopaka – Piter może wrócić w każdej chwili. – Mówiąc to rozejrzała się wokoło, miała wrażenie, że ktoś ich obserwuje. W niedużej odległości za sobą usłyszał pstryknięcie.

- Znowu zrobił zdjęcie. – syknął Krzysiek widząc flesz za plecami dziewczyny. Nie widział jednak nikogo – MAKS! – krzyknął, zaczynał mieć dość tego fotografa. Wstydził się przyznać przed Wiktorią, ale był naprawdę przerażony.

 

xxx

 

            Piter stał w drzwiach hali numer pięć i słuchał. Miał wrócić do Wiki i Krzyśka, ale wychodząc zobaczył jak się obejmują. Słyszał o ich potajemnym romansowaniu, ale nie chciał w to wierzyć. Teraz zobaczył wszystko na własne oczy i usłyszał. Zrobił krok do tyłu chowając się w mroku fabryki.

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
go24
Użytkownik - go24

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-12-14 08:32:23