Rycerzem być. Jak ubrać się i zachować w różnych sytuacjach

Ocena: 6 (1 głosów)
opis
W książce poznajemy sympatycznego pierwszoklasistę Marcela, który marzy by zostać prawdziwym rycerzem. Tylko co to znaczy w dzisiejszym świecie? Czy współczesny rycerz musi mieć zbroję i miecz? W każdym z ośmiu rozdziałów Zofia Stanecka ukazuje nam, jak powinien zachowywać się współczesny rycerz. Najmłodsi dowiedzą się m.in. jak zachować się na meczu piłki nożnej ( zasady fair-play, kulturalne kibicowanie), podczas przejażdżki rowerowej, przy stole, na basenie ( odpowiedni strój, cierpliwe czekanie na swoją kolej przy zjeżdżalni), w kinie (nie rozmawianie podczas seansu, wyłączenie telefonu, sprzątanie po sobie), podczas ślubu i wesela (odpowiedni strój, kulturalna zabawa) czy podczas wizyty w szpitalu. Po każdym rozdziale mamy dwustronne podsumowanie zasad i porównanie rycerza średniowiecznego ze swoim współczesnym odpowiednikiem. Całość dopełniają humorystyczne i kolorowe ilustracje.

Informacje dodatkowe o Rycerzem być. Jak ubrać się i zachować w różnych sytuacjach:

Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2016-05-02
Kategoria: Dla dzieci
ISBN: 9788328114395
Liczba stron: 64
Dodał/a opinię: testolandia

więcej

POLECANA RECENZJA

Zobacz opinie o książce Rycerzem być. Jak ubrać się i zachować w różnych sytuacjach

Kup książkę Rycerzem być. Jak ubrać się i zachować w różnych sytuacjach

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Wielka księga Basi i Franka 2
Zofia Stanecka0
Okładka ksiązki - Wielka księga Basi i Franka 2

Czytamy dzieciom, kiedy są małe. Wspieramy je, gdy uczą się czytać. A kiedy już czytać umieją, każde spotkanie z książką staje się dla nich niepowtarzalną...

Kacper i Plaster
Zofia Stanecka0
Okładka ksiązki - Kacper i Plaster

,,Czytam sobie" to trzypoziomowy program wspierania nauki czytania dla dzieci w wieku 5-7 lat. Bo radość czytania to bakcyl, którym naprawdę warto...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy