Jeśli lubicie akcje promocyjne popularnych supermarketów, to mamy dla Was dobrą wiadomość. Sieć niemieckich sklepów Lidl właśnie poszerza swoją akcję promującą zdrowe odżywianie i wydaje… własną książkę!
Kiedy kilka lat temu sieć sklepów Biedronka uruchomiła akcję lojalnościową ze Świeżakami, prawdopodobnie nikt nie spodziewał się, że maskotki w kształcie owoców i warzyw staną się tak kultowymi zabawkami. Obecnie oprócz zabawek, Biedronka wydaje także książki opowiadające o przygodach Słodziaków.
Czytaj także: Słodziaki za darmo w szkołach. Jak je otrzymać?
fot. Lidl
Sieć Lidl nie pozostaje w tyle, jednak zamiast tworzyć kolejną akcję, chce pomóc rodzicom w zachęceniu dzieci do zdrowego żywienia. Dlatego też już niebawem na półkach w popularnym supermarkecie będzie można kupić ich nową książkę – Supermocni kontra złodzieje zdrowia.
Nowy produkt Lidla powstał we współpracy z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej i będzie książką łączącą rozrywkę z edukacją. W pierwszej części znajdą się ważne dane i porady dotyczące tego, co dobrego jest w zdrowym odżywianiu. Nie zabraknie także prostych przepisów na smaczne i zdrowe dania, które dzieci mogą przygotować wraz z rodzicami.
Czytaj także: Nowe Słodziaki już w poniedziałek – będzie książka!
W drugiej części książki umieszczono zaś trzy różne komiksy, zachęcające nie tylko do jedzenia marchewek.
Akcja potrwa do 27 października, a książkę zdobyć będzie można po otrzymaniu pięciu naklejek. Aby otrzymać jedną nalepkę, należy zrobić zakupy za minimum 60 zł, a w koszyku musi znaleźć się przynajmniej jeden owoc lub warzywo.
W przeszłości Lidl wydał już inną książkę wraz z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej, popularna sieć na swoim koncie ma także serię książek kucharskich – m.in. promowanych przez Pascala Brodnickiego i Karola Okrasę.
Co sądzicie o tej książce? Czy to dobry pomysł na promowanie nawyków żywieniowych?