Nie tylko diabeł ubiera się u Prady, do bywalców najdroższych butików Manhattanu dołączyły wampiry! Już dziś premiera pierwszego tomu serii „Błękitnokrwiści”. W zalewie powieści o krwiopijcach adresowane przede wszystkim do kobiet książki de la Cruz wyróżniają się tłem społecznym oraz oryginalną mitologią.
Przeczytaj recenzję tej książki w naszym wortalu!
„Błękitnokrwiści”, choć nawiązują do powieści gotyckiej, rozgrywają się na Manhattanie, w środowisku bogaczy i celebrytów, bywalców pierwszych stron gazet. Łącząc wątek kryminalny ze zgryźliwymi niekiedy opisami życia elit, autorka stworzyła serię, która podbiła serca czytelników w USA i Francji.
Więcej o serii na stronie: www.blekitnokrwisci.blogspot.com
Do elitarnego liceum Duchesne uczęszczają ci, których historia sięga czasów pierwszych osadników. Młode wampiry, fantastycznie piękne, obrzydliwie bogate i, przeważnie, kompletnie zepsute bawią się w najmodniejszych nocnych klubach i wydają fortunę na modne ciuchy. Główna bohaterka, piętnastoletnia Schuyler, odstaje nieco od całego towarzystwa. Nieśmiała i uważana za outsiderkę dziewczyna jest obiektem drwin ze strony szkolnych władców, zwłaszcza, ze ród Van Alen dawno już nie należy do specjalnie bogatych. Gdy nieoczekiwanie na jednej z imprez ginie młoda wampirzyca, Aggie, okazuje się, że w Nowym Jorku pojawił się ktoś na tyle silny, by zabijać nieśmiertelnych. To właśnie Schuyler ma dość siły ducha, by drążyć kwestię, widząc w niepokojących wydarzeniach zapowiedź przyszłych kłopotów… Wyjaśnienia zagadki trzeba szukać w odległej przeszłości, w pamiętnikach tych, którzy przybyli do Stanów na pokładzie statku „Mayflower.
„Błękitnokrwiści” ukazują się w Polsce nakładem Wydawnictwa Jaguar. Już na maj zapowiedziano premierę II tomu pod tytułem „Maskarada”.
Patronami medialnymi książki są: Empik.com, Wirtualna Polska, „Dziewczyna”, Stylio.pl, Poszkole.pl, 4Girls.pl, Nastolatek.pl, Superpani.pl oraz firma AA Cosmetics.