Publikacja stanowi wnikliwe studium koncepcji zarządzania strategicznego: podstawowych zasad formułowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa, metod analizy strategicznej oraz zagadnień niepewności i ryzyka w zarządzaniu strategicznym. Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami w zmieniającym się otoczeniu staje wobec wyzwań, jakie niesie przyszłość. Oznacza to konieczność ciągłego poszukiwania nowych wzorców instytucjonalnych, nowych technik i zachowań kierowniczych w praktyce; potrzebę stałego określania misji i strategii podmiotów, struktur, metod zarządzania i umiejętności budowy strategicznych odpowiedzi na warunki występujące w otoczeniu. Ta szeroka problematyka o kapitalnym znaczeniu dla każdego przedsiębiorstwa została wyczerpująco przedstawiona w omawianej pracy.
Informacje dodatkowe o Zarządzanie strategiczne:
Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
9788372518293
Liczba stron: 320
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,