Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Ocena: 0 (0 głosów)

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu

Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody

Naucz się wywierać wpływ na zespół

Podręcznik efektywnego zarządzania produktem

W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.

W książce:

Zasady zarządzania produktem Fazy cyklu życia produktu Skuteczne badania rynku Analiza konkurencji Efektywne wprowadzanie produktu na rynek

Informacje dodatkowe o Zarządzanie produktem dla bystrzaków:

Wydawnictwo: Septem
Data wydania: 2020-01-28
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788328359291
Liczba stron: 384
Tytuł oryginału: Product Management For Dummies
Tłumaczenie: Monika Malcherek

więcej

Kup książkę Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy