Podatkami można i trzeba zarządzać. To część planu strategicznego i operacyjnego przedsiębiorstwa. Czy ważniejsze jest zmniejszanie ryzyka, czy ograniczanie wydatków podatkowych? Jaki wybór mają mali i średni przedsiębiorcy? Może bardziej ?opłaca się być" osobą fizyczną niż prawną?Autor książki opisuje:? potencjalne możliwości zarządzania podatkami,? sposoby ich wykorzystania w praktyce,? konsekwencje kształtowania ryzyka i obciążenia podatkowego,? metody posługiwania się podatkami w działalności inwestycyjnej, finansowej oraz bieżącej przedsiębiorstwa.Publikacja przeznaczona jest dla przedsiębiorców z sektora MSP, osób planujących podjęcie działalności gospodarczej, specjalistów interesujących się obciążeniami publicznoprawnymi przedsiębiorstw, a także przyszłych praktyków - czyli studentów zarządzania, finansów i rachunkowości.
Informacje dodatkowe o Zarządzanie podatkiem w małej i średniej firmie:
Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN:
9788374836210
Liczba stron: 198
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,