Zarządzanie marketingowe biblioteką

Ocena: 0 (0 głosów)
Zarządzanie marketingowe biblioteką staje się dziś warunkiem niezbędnym jej prawidłowego funkcjonowania. Biblioteki powinny opracowywać i wdrażać strategie marketingowe po to, aby dotrzeć do szerokiego kręgu Czytelników z jak najlepszą ofertą i jak najlepiej spełnić swoją misję. Kwestie komunikacji marketingowej i budowania więzi ze środowiskiem użytkowników, metodyki prowadzenia badań marketingowych oraz praktyka działań na tym polu stanowią dziś ważny element działalności bibliotek oraz starań

Informacje dodatkowe o Zarządzanie marketingowe biblioteką:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7205-265-0
Liczba stron: 220

więcej

Kup książkę Zarządzanie marketingowe biblioteką

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zarządzanie marketingowe biblioteką - opinie o książce

Reklamy