Będąc menadżerem w świecie współczesnego biznesu, jesteś niczym oficer dowodzący oddziałem w samym środku bitwy. Wymaga się od Ciebie doskonałych umiejętności organizacyjnych, zdolności przywódczych, a także talentu do przewidywania kroków przeciwnika. Musisz więc stworzyć zespół, który będzie miał do Ciebie zaufanie, okaże Ci lojalność i stanie za Tobą murem w godzinie próby.
Naucz się, jak w miejscu pracy być jednocześnie mentorem, opiekunem i mediatorem. Jak dopingować Twój zespół, jednocześnie usuwając jego słabe strony. Dowiedz się, jakie oczekiwania mają Twoi podwładni i jak zaaranżować współczesne miejsce pracy tak, by stało się miejscem przepełnionym twórczą energią, a jednocześnie uporządkowanym i poddanym pewnej dyscyplinie. Przekonaj się, że można łagodzić konflikty i stworzyć doskonały obieg komunikacji w zespole.
Dlaczego warto wiedzieć?
Zarządzanie ludźmi to podręcznik, który może kandydować do miana niezbędnika każdego menedżera, zarówno początkującego, jak i doświadczonego. Z Twoimi podwładnymi łączą Cię dziesiątki nici wzajemnych zależności - jak bardzo będą one trwałe i solidne, w znacznej mierze zależy od Twojego profesjonalizmu i zaangażowania.
Wydawnictwo: Septem
Data wydania: 2008-06-23
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 336
Chcę przeczytać,