Zarządzanie jakością - teoria i praktyka

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka jest kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania. Zawiera podstawy teoretyczne dla osób zajmujących się problematyką jakości, a także zbiór metod do wykorzystania przy doskonaleniu zarządzania firmą. Przedstawione treści w sposób jasny i przejrzysty opisują systemy zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem pracy jako drogę do wdrażania idei Total Quality Management. Książka może również być pomocą lub wręcz skryptem dla studentów w zakresie przedmiotów związanych ze zintegrowanymi systemami zarządzania.

Informacje dodatkowe o Zarządzanie jakością - teoria i praktyka:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2002-08-28
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8371978677
Liczba stron: 150

więcej

Kup książkę Zarządzanie jakością - teoria i praktyka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zarządzanie jakością - teoria i praktyka - opinie o książce

Inne książki autora
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000
Sławomir Wawak0
Okładka ksiązki - Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000

Samodzielnie przygotuj dokumentację ISO Wymagania normy ISO 9001:2000 Wdrażanie ISO z audytorem wewnętrznym i zewnętrznym Wybór aplikacji do...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy