Naucz się organizować swoją pracę
* Określ priorytety swoich zadań
* Broń się przed stresem
* Zautomatyzuj najczęściej wykonywane czynności
Praca administratora infrastruktury informatycznej w przedsiębiorstwie to ciągła walka z czasem. Użytkownicy bezustannie zgłaszają problemy, uniemożliwiając pracę nad długoterminowymi projektami zleconymi przez kierownictwo, a dodatkowo komputery powodują kłopoty w najmniej stosownych momentach. Nawet opanowanie do perfekcji technicznych aspektów pracy administratora nie poprawia sytuacji. Jedynym rozwiązaniem jest zdobycie umiejętności sprawnego zarządzania swoim czasem w pracy i ustawienie odpowiedniej hierarchii zadań.
Dzięki książce "Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów" poznasz strategie, które pomogą Ci zorganizować swoją pracę i radzić sobie w nieprzewidzianych okolicznościach. Jej autor, bazując na swoim ponad 15-letnim doświadczeniu w pracy administratora, przedstawia najskuteczniejsze sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych, eliminowania "pożeraczy czasu" i zarządzania zadaniami tak, abyś nie zapominał o żadnym z nich i mógł zrealizować je na czas. Nauczysz się ustalać priorytety, definiować swoje własne "procedury" i walczyć ze stresem.
* Zasady zarządzania czasem
* Wypracowywanie umiejętności koncentracji
* Tworzenie procedur roboczych
* Planowanie zajęć
* Określanie priorytetów dla zadań
* Walka ze stresem
* Zarządzanie pocztą elektroniczną
* Automatyzacja zadań
Nie ma nic cenniejszego nad Twój własny czas.
Dlatego zorganizuj go jak najlepiej.
Informacje dodatkowe o Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
978-83-24-60581-1
Liczba stron: 200
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,