Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Ocena: 4.5 (2 głosów)

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

Silna marka Strategia komunikacji marki Identyfikacja wizualna Nowy marketing Case studies

Informacje dodatkowe o Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2011-09-09
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-246-3334-0
Liczba stron: 216

więcej

POLECANA RECENZJA

Kup książkę Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki - opinie o książce

Avatar użytkownika - slk
slk
Przeczytane:2011-11-24, Ocena: 5, Przeczytałem, Moje ebooki,
Niezbędnik wiedzy o budowaniu marki - bardzo konkretny, bardzo użyteczny, bardzo przystępnie napisany. Lektura obowiązkowa dla każdego człowieka branży.
Link do opinii
Avatar użytkownika - Olena
Olena
Przeczytane:2017-10-22, Ocena: 4, Przeczytałam, 52 książki - 2017,
Inne książki autora
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Paweł Tkaczyk0
Okładka ksiązki - Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Fragment "Zakamarki marki" - czyta Paweł Tkaczyk Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka...

GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych
Paweł Tkaczyk0
Okładka ksiązki - GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy