Wszystko na sprzedaż

Ocena: 0 (0 głosów)
Londyn, Dublin, 1817 rok. Dla tych dwojga liczy się przede wszystkim kariera. Jameson Flynn, absolwent Oksfordu, od kilku lat osobisty sekretarz bogatego i wpływowego markiza, ma ją w zasięgu ręki. Rose O'Keefe, piękna młoda śpiewaczka, stoi u jej progu. Zdaje sobie sprawę, że talent i uroda to za mało, aby stać się sławną. Potrzebuje protektora i mecenasa. Nie dziwi jej propozycja, którą w imieniu swojego pryncypała składa jej Jameson. Ma zostać utrzymanką markiza, człowieka światowego i sympatycznego. Dlaczego więc się waha? [Harlequin, 2008]

Informacje dodatkowe o Wszystko na sprzedaż:

Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 2008 (data przybliżona)
Kategoria: Romans
ISBN: 9788323856320
Liczba stron: 282

więcej

Kup książkę Wszystko na sprzedaż

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Wszystko na sprzedaż - opinie o książce

Inne książki autora
Nowy początek
Diane Gaston 0
Okładka ksiązki - Nowy początek

Lady Daphne Faville dokonała wielu niewłaściwych wyborów. Udało jej się jednak uwolnić od przeszłości i rozpocząć nowe życie. Powraca do Anglii po kilku...

Dama i oficer
Diane Gaston0
Okładka ksiązki - Dama i oficer

Anglia, XIX wiek. Przeżycia wojenne odebrały spokój Jackowi Vernonowi. Wciąż powracały do niego dramatyczne wspomnienia z Półwyspu Iberyjskiego i walk...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy