Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka jest przewodnikiem po globalnych rynkach finansowych. Przeznaczona jest zarówno dla osób poznających świat finansów, jak i dla tych, którzy chcą usystematyzować i utrwalić swoją wiedzę. Publikacja będzie przydatna także osobom blisko współpracującym ze specjalistami z branży finansowej, m.in. pracownikom działów sprzedaży i marketingu.

W książce omówiono:

szerokie spektrum instrumentów finansowych, cechy charakterystyczne poszczególnych segmentów rynku finansowego, instrumenty hybrydowe, takie jak obligacje zamienne na akcje, metody prawidłowej wyceny instrumentów finansowych oraz zagadnienia zarządzania ekspozycją na ryzyko, liczne przykłady zaczerpnięte z rynków różnych państw oraz wydarzenia z ostatnich lat, takie jak globalny kryzys finansowy.

Autor przekazuje czytelnikowi całkowicie nowe opracowanie zagadnienia produktów kredytowych, w tym m.in. pochodnych instrumentów kredytowych (CDS) i zabezpieczonych dłużnych instrumentów finansowych (CDO). Rozważania te zostały uzupełnione o szczegóły dotyczące analizy fundamentalnej i wyceny spółek, teorii portfelowej czy instrumentów hybrydowych. Atutem książki jest obszerny słownik terminów, który pomoże zrozumieć omówione w niej pojęcia.

Informacje dodatkowe o Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych:

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788326431265
Liczba stron: 814

więcej

Kup książkę Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy