Wokół tematyki zarządzania mediami (i nie tylko). Księga jubileuszowa Profesora Bogusława Nierenberga z okazji 70-lecia urodzin i 45-lecia pracy

Ocena: 0 (0 głosów)

Księga dedykowana Profesorowi Bogusławowi Nierenbergowi w sposób wielowymiarowy ukazuje Jego działalność, a zwłaszcza wkład w rozwój nauk o zarządzaniu i nauk o komunikacji społecznej i mediach. Monografia składa się z 29 tekstów przygotowanych przez uczniów, współpracowników, przyjaciół, partnerów naukowych, działaczy społecznych oraz przedstawicieli administracji publicznej i biznesu. Autorzy odnoszą się do dorobku naukowego Jubilata, a także Jego działalności dziennikarskiej i organizacyjnej zarówno w mediach publicznych, jak i na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Opolskim.

,,Profesor Nierenberg dysponuje ogromną wiedzą człowieka zarządzającego mediami i znakomitym warsztatem badawczym, oferuje polskiej nauce unikatowe i oryginalne modele definiujące współczesne problemy medioznawcze. Refleksje naukowe zawarte w Jego pracach wzbogacają naszą wiedzę i rozumienie świata uwikłanego w skomplikowane społecznie i technologicznie media".

Z recenzji dr hab. Krystyny Doktorowicz, prof. UŚ

,,Publikacja pokazuje, jak wybitną osobowością jest Profesor Nierenberg, jak efektywnie połączył wiele kwestii w swoim życiu. Praktyka dziennikarska, zarządzanie mediami przez wiele lat, a następnie błyskotliwe przejście do świata nauki i trwałe wpisanie się w niego, działania prospołeczne, wybitna działalność dydaktyczna i organizacyjna oraz kwalifikacje mentoringowe sprawiają, że księgę czyta się z podziwem i wzruszeniem. Profesor jest nie tylko wybitnym naukowcem, ekspertem z zarządzania mediami, redaktorem, świetnym menedżerem, ale przede wszystkim bardzo dobrym człowiekiem".

Z recenzji dr hab. Lidii Pokrzyckiej, prof. UMCS

Informacje dodatkowe o Wokół tematyki zarządzania mediami (i nie tylko). Księga jubileuszowa Profesora Bogusława Nierenberga z okazji 70-lecia urodzin i 45-lecia pracy:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Data wydania: 2024-11-20
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 9788323354031
Liczba stron: 432

Tagi: Teoria komunikacji Medioznawstwo - socjologia Internetu i mediów cyfrowych Medioznawstwo - socjologia telewizji Medioznawstwo - dziennikarstwo

więcej

Kup książkę Wokół tematyki zarządzania mediami (i nie tylko). Księga jubileuszowa Profesora Bogusława Nierenberga z okazji 70-lecia urodzin i 45-lecia pracy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Pięć Krain. Ze wszystkich sił. Tom 1
0
Okładka ksiązki - Pięć Krain. Ze wszystkich sił. Tom 1

Pierwszy tom sagi fantasy porównywanej pod względem rozmachu i dramaturgii wydarzeń ze słynną ,,Grą o tron"! Cyrus, władca Pięciu Krain, jest umierający...

Lalaloopsy (#5). Wspaniały piknik
0
Okładka ksiązki - Lalaloopsy (#5). Wspaniały piknik

Seria książek z ulubionymi lalkami LALALOOPSY Każda z bohaterek została wykonana ze starych materiałów i ma pochodzącą od nich osobowość. W kolorowym...

Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Oszpicyn
Krzysztof A. Zajas ;
Oszpicyn
Tropem miłości
Izabela M. Krasińska
Tropem miłości
Psy gończe
Joanna Ufnalska
Psy gończe
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy