Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy, wpływów i perswazji w celu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów.Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę, jak wykorzystać te umiejętności w pracy. Mówi między innymi o:- sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów,- rozwijaniu wpływów w organizacji,- strategiach przekonywania różnych słuchaczy,- strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.Ponadto czytelnicy mogą skorzystać z bezpłatnych interaktywnych narzędzi na stronie internetowej Harvard Business Essentials: www.elearning.hbsp.org/businesstools.Konsultant przedmiotu: Dr Kathleen K. ReardonDr Kathleen K. Reardon jest profesorem zarządzania i organizacji w Marshall School of Business na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Jest czołowym autorytetem w dziedzinie perswazji, negocjacji oraz strategii. Jest autorką siedmiu książek i licznych artykułów opublikowanych w najważniejszych informatorach i biznesowych czasopismach, między innymi w ?Harvard Business Review?.
Informacje dodatkowe o WŁADZA, WPŁYW I PERSWAZJA:
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
9788388970689
Liczba stron: 208
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,