Williama Goldinga obrazy cielesności w perspektywie wybranych aspektów fenomenologii ciała Mauricea Merleau-Pontyego

Ocena: 0 (0 głosów)

Małgorzata Kowalcze przywołuje wiele zagadnień, które rozpalały literaturoznawczą wyobraźnię przez ostatnie dekady, takich jak wstręt, lęk, trauma, językowy obraz świata, abiekt, i przetwarza je w sposób zajmujący i ciekawy poznawczo, dzięki czemu odsłania interesujące warstwy tekstowe prozy Goldinga.

Z recenzji dr hab. Agnieszki Gajewskiej

Dr Małgorzata Kowalcze - adiunkt w Katedrze Literatur Anglojęzycznych. Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz filozofii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Przedmiotem jej badań jest współczesna literatura angielska, którą autorka analizuje pod kątem zawartych w niej odniesień filozoficznych, ze szczególnym uwzględnieniem posthumanizmu, nowego materializmu, egzystencjalizmu oraz fenomenologii.

Informacje dodatkowe o Williama Goldinga obrazy cielesności w perspektywie wybranych aspektów fenomenologii ciała Mauricea Merleau-Pontyego:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Data wydania: 2020-07-03
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 9788323347682
Liczba stron: 200

Tagi: bóg Literaturoznawstwo - XX wiek

więcej

Kup książkę Williama Goldinga obrazy cielesności w perspektywie wybranych aspektów fenomenologii ciała Mauricea Merleau-Pontyego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Williama Goldinga obrazy cielesności w perspektywie wybranych aspektów fenomenologii ciała Mauricea Merleau-Pontyego - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy