W kierunku trwałej konsumpcji

Ocena: 0 (0 głosów)
Czy konsumpcja z istoty swej może nie być trwała? Praca prof.. H. Jastrzebskiej-Smolagi zajmuje się analizą genezy i charakterystyką obecnego wzorca konsumpcji, nazwanego konsumpcja nietrwałą - masową, coraz mocniej stymulowaną przez producentów i presję reklamy propagujacej hasła: "Zużyj i wyrzuć", "Kupuj tylko nowe". Autorka poszukuje nowego wzorca konsumpcji, tzw. konsumpcji trwałej.

Informacje dodatkowe o W kierunku trwałej konsumpcji:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 8301131578
Liczba stron: 248

więcej

Kup książkę W kierunku trwałej konsumpcji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

W kierunku trwałej konsumpcji - opinie o książce

Reklamy