W dwóch slowach Od smutku do radości

Ocena: 0 (0 głosów)
Nasi Czytelnicy TO lubią! Krótko i na temat. A także: coś dla oka i dla ducha. "W dwóch słowach" to kolejna nasza seria książek prezentowych, ale w tej serii zdjęcia nie są tylko tłem do tekstu. One "mówią"! Kolorem i dynamiką, symbolem i dosłownością... Czy obraz może złapać tekst za słówko? Może! Nam się to udało... Zdjęcia są świetnym dopowiedzeniem zamieszczonych tekstów. Nie sposób przejść obok nich obojętnie. Inspirują do myślenia i fascynujących odkryć! Dlatego książeczki z tej serii są tak wyjątkowe, bo nietuzinkowe! "Od smutku do radości" to książeczka prezentowa, ale myślę, że jak nawet kupisz ją dla kogoś, to po obejrzeniu i przeczytaniu jej sam sobie ją zostawisz.

Informacje dodatkowe o W dwóch slowach Od smutku do radości:

Wydawnictwo: Edycja Świętego Pawła
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-7168-871-7
Liczba stron: 60

więcej

Kup książkę W dwóch slowach Od smutku do radości

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

W dwóch slowach Od smutku do radości - opinie o książce

Inne książki autora
Świat przedszkolaka. Kształty
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Świat przedszkolaka. Kształty

Książeczki pozwalające poznać podstawy arytmetyki, pisania, zaznajamiania się z tajnikami czasu oraz rozpoznawania kształtów....

Słowniczek obrazkowy polsko-angielski
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Słowniczek obrazkowy polsko-angielski

Jak najlepiej pokazać dziecku otaczający go świat? Wytłumaczyć rządzące nim reguły? Zachęcić do samodzielnego rozwiązywania problemów? Seria atrakcyjnie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy