Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?

Ocena: 0 (0 głosów)

Wygodny jak... Twoja strona!

Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400% Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie

Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!

W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...

Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!

Sztuka użytkowa w Internecie: Co daje dobre usability? Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne? Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano? Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce? Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe? Co to są testy user-experience i jak je prowadzić? Dlaczego mapa strony jest tak istotna? Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?

Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie: www.kursusability.pl

Partnerzy merytoryczni:

Informacje dodatkowe o Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2009-08-18
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324624140
Liczba stron: 144

więcej

Kup książkę Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy