Praktyczny podręcznik do nauki języka UML Jak zaprojektować dobry system? Jak poprawnie tworzyć i odczytywać modele? Jak w praktyce stosować UML i poprawić jakość projektowanych produktów? W świecie informatyki dobry projekt to często więcej niż połowa sukcesu, a wraz ze wzrostem popularności obiektowych języków programowania UML -- ujednolicony język modelowania przeznaczony do reprezentacji elementów w analizie obiektowej i programowaniu obiektowym -- stał się podstawowym narzędziem do tworzenia modeli. Dlatego też trudno wyobrazić sobie dobrego informatyka, który nie potrafi przygotować poprawnego projektu w tym języku lub odczytać modelu utworzonego przez kogoś innego. "UML. Inżynieria oprogramowania. Wydanie II" to przystępny podręcznik dla studentów i informatyków pragnących nie tylko poznać ujednolicony język modelowania, ale przede wszystkim nauczyć się korzystać z niego w kontekście inżynierii oprogramowania. Czytając go, dowiesz się, jak powinien wyglądać dobry system, poznasz składnię i funkcje języka UML, a przedstawione studia przypadku pozwolą Ci zobaczyć, jak używać go do projektowania praktycznych rozwiązań. Projektowanie systemów bazujących na komponentach Wprowadzenie do obiektowości Efektywny proces projektowania Opracowywanie modeli klas Przygotowywanie modeli przypadków użycia Tworzenie diagramów interakcji, stanów i aktywności Przygotowywanie diagramów struktury i wdrożeń Stosowanie komponentów i wzorców Dbanie o jakość procesu i produktu Praktyczne przykłady projektowania systemów Jeśli chcesz tworzyć oprogramowanie najwyższej jakości, zacznij od dobrego projektu.
Informacje dodatkowe o UML. Inżynieria oprogramowania. Wydanie II:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
978-83-246-0805-8
Liczba stron: 304
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,