Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

Ocena: 0 (0 głosów)
Chociaż w biznesie nie chodzi o sprawy osobiste, Twoja osobista reputacja jest wszystkim.
autor
Typy osobowości w biznesie Męski punkt widzenia Kobiety-sabotażystki Zwiedzanie wnętrza mężczyzny alfa Elementy biznesu, które "kręcą" facetów Sposoby pokazywania lub ukrywania emocji w pracy

Alfa... a potem długo nic

Samiec alfa - to on jest przywódcą stada. To on decyduje o podziale pożywienia i ma pierwszeństwo przy wyborze najlepszych samic. Występuje w stadach wilków i wielu innych ssaków, ale znajdziesz go także w dzikim świecie współczesnego biznesu. Realizuje najkorzystniejsze transakcje, dzięki niemu firma ma nad czym pracować. Jest wspólnikiem w kancelarii prawnej, głównym maklerem w firmie świadczącej usługi finansowe, tym człowiekiem, którego nazwisko pojawia się w kontekście wszystkich spółek deweloperskich w mieście. To po prostu "lepszy gość" - mężczyzna, którego pragną kobiety (zafascynowane władzą), niedościgniony ideał samców nie-alfa.

Jeden z takich zdeklarowanych samców alfa zdecydował się rozbić męski monopol władzy. Ujawnia, jak biznesmeni postrzegają swoje koleżanki po fachu. Zdradza, co kobiety powinny wiedzieć o współpracy zawodowej, by zwyciężać na samczym terytorium. Christopher Flett zaprasza Cię do klubu miłośników cygar na szczerą i nowatorską rozmowę, dotyczącą wszystkich cech, jakie musi mieć kobieta, aby zdobywać szczyty w świecie biznesu. Jego uwagi mogą dziwić, szokować, nawet obrażać, ale jednocześnie przygotują Cię na osiągnięcie sukcesu w środowisku, w którym nadal dominują macho.

Kobiety nie powinny prosić o równość, powinny przejąć kontrolę.
autor
Dowiedz się, o czym myśli przeciętny mężczyzna alfa. Poznaj dziesięć faktów na temat biznesmenów. Zmuszaj mężczyzn, by traktowali Cię poważnie. Przestań sabotować samą siebie na rzecz kolegów. Bądź doceniana za wszystkie swoje zasługi. Stań się pewna siebie i skuteczna. Naucz się obejmować przywództwo i zarządzać zespołem. Nie wymyślaj wymówek w razie porażki. Dotrzymuj tajemnic - to kluczowa sprawa. Nie przynoś swoich prywatnych problemów do pracy. Zyskaj wiarygodność i zaufanie osobników alfa. Nigdy otwarcie nie zabiegaj o aprobatę. Skutecznie współpracuj z protekcjonalnymi i lekceważącymi mężczyznami. Zrozum, dlaczego będąc "miłą", do niczego nie dojdziesz.

Informacje dodatkowe o Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2010-05-24
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324617821
Liczba stron: 272

więcej

Kup książkę Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy