Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

Ocena: 0 (0 głosów)
Chociaż w biznesie nie chodzi o sprawy osobiste, Twoja osobista reputacja jest wszystkim.
autor
Typy osobowości w biznesie Męski punkt widzenia Kobiety-sabotażystki Zwiedzanie wnętrza mężczyzny alfa Elementy biznesu, które "kręcą" facetów Sposoby pokazywania lub ukrywania emocji w pracy

Alfa... a potem długo nic

Samiec alfa - to on jest przywódcą stada. To on decyduje o podziale pożywienia i ma pierwszeństwo przy wyborze najlepszych samic. Występuje w stadach wilków i wielu innych ssaków, ale znajdziesz go także w dzikim świecie współczesnego biznesu. Realizuje najkorzystniejsze transakcje, dzięki niemu firma ma nad czym pracować. Jest wspólnikiem w kancelarii prawnej, głównym maklerem w firmie świadczącej usługi finansowe, tym człowiekiem, którego nazwisko pojawia się w kontekście wszystkich spółek deweloperskich w mieście. To po prostu "lepszy gość" - mężczyzna, którego pragną kobiety (zafascynowane władzą), niedościgniony ideał samców nie-alfa.

Jeden z takich zdeklarowanych samców alfa zdecydował się rozbić męski monopol władzy. Ujawnia, jak biznesmeni postrzegają swoje koleżanki po fachu. Zdradza, co kobiety powinny wiedzieć o współpracy zawodowej, by zwyciężać na samczym terytorium. Christopher Flett zaprasza Cię do klubu miłośników cygar na szczerą i nowatorską rozmowę, dotyczącą wszystkich cech, jakie musi mieć kobieta, aby zdobywać szczyty w świecie biznesu. Jego uwagi mogą dziwić, szokować, nawet obrażać, ale jednocześnie przygotują Cię na osiągnięcie sukcesu w środowisku, w którym nadal dominują macho.

Kobiety nie powinny prosić o równość, powinny przejąć kontrolę.
autor
Dowiedz się, o czym myśli przeciętny mężczyzna alfa. Poznaj dziesięć faktów na temat biznesmenów. Zmuszaj mężczyzn, by traktowali Cię poważnie. Przestań sabotować samą siebie na rzecz kolegów. Bądź doceniana za wszystkie swoje zasługi. Stań się pewna siebie i skuteczna. Naucz się obejmować przywództwo i zarządzać zespołem. Nie wymyślaj wymówek w razie porażki. Dotrzymuj tajemnic - to kluczowa sprawa. Nie przynoś swoich prywatnych problemów do pracy. Zyskaj wiarygodność i zaufanie osobników alfa. Nigdy otwarcie nie zabiegaj o aprobatę. Skutecznie współpracuj z protekcjonalnymi i lekceważącymi mężczyznami. Zrozum, dlaczego będąc "miłą", do niczego nie dojdziesz.

Informacje dodatkowe o Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2010-05-24
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324617821
Liczba stron: 272

więcej

Kup książkę Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy